O mnie

Moje zdjęcie
dreams. troubles. love. life.

poniedziałek, 7 maja 2012

Tajemniczy czytelnik

Hej Wam? Mam nadzieję, że długi weekend spędziliście w miarę... Ja opiekowałam się Paulą, bo skręciła kostkę ; d. Hahahaha . Cały czas się z niej śmiałam, bo chodziła o kulach, a dziś już bez, więc boli mnie już od tego brzuch. Jako dobra koleżanka we wtorek prawie cały dzień siedziałyśmy razem na balkonie. Opiekowałam się nią i jestem dumna z siebie, bo robiłam za służącą, co w innych okolicznościach byłoby niedopuszczalne. Zrobiłam jej nawet kakao i kanapki! Hahahahaha ; d. A teraz do rzeczy. 

 1. strona: " Świetne opwiadanie :D Ty i Paula jesteście niesamowite. Czekamy na kolejny rozdział.

2. strona : PS: Prosimy o pozdrowienia pod następnym rozdziałem.


Dziś w szkole ktoś wrzuci mi do plecaka karteczkę, która jest przemiła, chyba że ktoś robi sobie żarty, to powiem ci tyle: "wal się!" . Paula by tego nie pochwaliła, ale trudno. Byłoby fajnie, jakby ten ktoś się ujawnił. 
Chciałam zapytać, czy ktoś w ogóle wchodzi na LOOK, które zamieszczamy? Za tymi linkami kryją się stylizacje, które tworzymy z Paulą do danej sceny w rozdziale, więc dajcie znać, jeśli tak. Możecie też napisać, co o nich sądzicie.


Aha, zapomniałabym, oczywiście POZDRAWIAMY kogoś, kto napisał tę karteczkę! 
Natt. xX.





1 komentarz:

  1. No jestem ciekawa czy to był żart czy wam dał to ktoś na prawdę ;) Jeśli naprawdę to bardzo miły gest ze strony tej osoby ^^

    OdpowiedzUsuń