O mnie

Moje zdjęcie
dreams. troubles. love. life.

czwartek, 31 maja 2012

Kochany twitter.

Sorry, ale muszę się gdzieś wygadać. Jestem tak niesamowicie wkurzona, ze mam ochotę rzucać wszystkim w koło. Już się pokłóciłam z mamą ale mniejsza o to. Pewnie wiecie, że dzisiaj chłopacy robili 1DVDWatchParty  na tt. Możliwość dostania follow back lub odpowiedź od 1D *__* Więc ja, jak każda directioners pewnie, pisałam do każdego (mimo że nie mam DVD). Wszystko ładnie pięknie aż tu nagle, gdy chcę pisać do 1D pojawia się "Twoje konto zostało zablokowane [...] " Na początku WTF o co chodzi? Ale potem próbuję tweetować, follować ale nie mogę! Zawieszone, zawieszone, zawieszone konto! No myślałam, że nie wiem co zrobię. W takim momencie, jak wszyscy z 1D siedzą na tt. Więc weszłam w te strony co mi twitter podał i czytam jak przywrócić to konto. I nic nie rozumiem -,- W końcu napisałam do tt i teraz czekam na odpowiedź... Jestem zdołowana. Mam 0 followersów i 0 followingów, nic nie mogę pisać, nie widzę tweetów innych... MASAKRA ;(( Widzę na fb, że innym dziewczynom też poblokowali albo follow idzie w dół. Twitter co jest z tobą?!?! Mam nadzieję, że szybko wszystko wróci do normy bo tt to mój drugi świat i nie przeżyję bez niego dłuższego czasu ;((
Okej, trochę się rozpisałam i wyżaliłam. Jest mi troszkę lepiej. A jak u was? Wam też coś się dzieje z tt? Jak tam wrażenia po 1DVDWatchParty ? Czekam na wasze komentarze. - Paula xx

PS. Tak jak obiecałam, dzisiaj miał być następny rozdział. Oczywiście słowa dotrzymuję i zaraz wstawiam. ;))

6 komentarzy:

  1. wielu osobom zablokowali ,bo mi liczba followersów spadła o jak dla mnie to dużą liczbę osób. ogólnie to ja za dużo nie spamowałam. ale i tak dostałam nie wiem kurczaki za co limity, a na tel. była masakra ,bo ciągle ktoś pisał do chłopaków :D także teraz próbuję załatwić sobie trochę followersów. kurde znowu upisałam się i nic z tego nie wynikło :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, albo spadają followers albo blokują. Mi niestety zablokowali i nic nie mogę robić ;(( Tylko nie rozumiem czemu, przecież ja tylko do nich grzecznie pisałam i to jeszcze tylko parę tweetów. Inni pisali o wiele więcej i nic -,- Zawiodłam się na tt ;'(

      Usuń
  2. spoko nie jestes sama tez mnie zablokowali :C
    załozyłam drugie konto ale to juz nie to samo !
    byłam i jestem taka wkurzona ze nawet nie potrafie sie uczyc na sprawdzian ktory musze dobrze napisac aby zdac historie !
    teraz probowalam jeszcze znalesc twoje opowiadanie bo linka z nim w tweecie od ciebie mialam w ulubionych a tu dupa. ale naszczescie znalazlam wiec to mi jakos humor poprawilo :)
    myslisz ze nasze konta zostana odblokowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało ci się znaleźć ;)) To bardzo miłe, że komuś zależy na czytaniu tego opowiadania ^^
      A co do tt, to nie wiem. Napisałam już do nich z prośbą o odblokowanie ale na razie nic. Mam nadzieję, że odblokują, bo masz rację, drugie konto to nie to samo!

      Usuń
  3. Czy możesz mi powiedzieć jak napisałaś do administratorów? Gdzie to zrobić gdyż ja mam taki problem jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey ^^. Mi też zawiesili ;( - dwa dni temu . A odblokowali Ci już . ;) Jakbyś mogła to na tt odpowedz Angela_YMCMB1

    OdpowiedzUsuń