O mnie

Moje zdjęcie
dreams. troubles. love. life.

poniedziałek, 9 lipca 2012

Info.

No helooł! Mam pytanie. Czy któreś z Was chciałoby być informowane o nowych rozdziałach i imaginach?Jeśli tak, to pod tym lub kolejnymi postami umieście swoje nicki twitterowe. Pojawi się nowa zakładka "Informowani", gdzie będziecie mogli znaleźć swoje nicki. Gdy będziecie tam zapisani, to będzie oznaczało, że o każdym nowym rozdziale lub imaginie będziecie informowani na twitterze. A teraz idę dalej szaleć z wściekłości, gdyż rozchodząca się plotka niesie, że Harry Styles spotyka się z jakąś laską ... *____________________________*
Natt. xX.

2 komentarze:

  1. Z jakąś blondyną? Bo widziałam zdjęcia w samochodzie, ale jak dla mnie to plota jak zwykle ;). A co do informowania to mam Cię w moich blogach to same mi przychodzą powiadomienia o Twoich notkach :). I widzę, że mam sporo zaległości XD.

    [1d-offcamera.blogspot.com] - nowy odcinek ^^

    OdpowiedzUsuń